Privatpersoner
Om du vill reklamera en gasflaska, HemLOX-kärl, bärbara kärl eller gassparare så kontaktar du ditt apotek.
För reklamation av övrig medicinteknisk utrustning från Linde Healthcare fyll i reklamationsformuläret nedan och skicka det via e-post till healthcare.se@linde.com. Alternativt kontaktar du vårt kundcenter på telefon 08-731 18 00.
Sjukvården/Apotek
Gäller det en gasflaska som används i sjukvården eller reklamerats till apotek, fyll i reklamationsformuläret nedan och skicka det via e-post till healthcare.se@linde.com. Alternativt kontaktar du vårt kundcenter på telefon 08-731 18 00.
Gäller det medicinteknisk utrustning från Linde Healthcare fyll i reklamationsformuläret nedan och skicka det via e-post till healthcare.se@linde.com. Alternativt kontaktar du vårt kundcenter på telefon 08-731 18 00.
Hjälpmedelscentral
Gäller det medicinteknisk utrustning från Linde Healthcare fyll i reklamationsformuläret nedan och skicka det via e-post till healthcare.se@linde.com. Alternativt kontaktar du vårt kundcenter på telefon 08-731 18 00.
Uppgifter
Samtliga uppgifter i formuläret ska fyllas i. En tydlig beskrivning av felet och hur det inträffade underlättar felsökning och åtgärd.
Produktnamn; denna information hittar du på produktetiketten
- Batchnummer/Produktstorlek/Materialnummer; För gasflaska hittar du denna information hittar du på batchetiketten.
- Individnummer; Nummer under EAN kod på liten etikett. På gasflaska hittar du etiketten på gasflaskans hals.